2026.06.22 22:57 Son Güncellenme: 2026.06.22 22:58 - SPOR
Sivasspor'un olağan genel kurulunda başkan adayı çıkmadı. Kulübü yaklaşık bir aydır geçici olarak yöneten divan kurulu, sürecin devamı için Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile görüşme kararı aldığını açıkladı.
Sivasspor'un olağan genel kurulunda kulüp başkanlığı için aday çıkmadı.
Sivas Ticaret ve Sanayi Odasında gerçekleştirilen kongrede konuşan Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, 19 Mayıs'ta yapılan genel kurulda da aday bulunamaması üzerine kulübün yönetimini tüzük gereği geçici olarak devraldıklarını hatırlattı.
Yaklaşık bir aydır kulübün işleyişini sürdürmek ve yeni bir yönetim oluşturmak için yoğun çalışma yürüttüklerini belirten Yavuz, kendilerine destek veren Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile Belediye Başkanı Adem Uzun'a teşekkür etti.
Çok sayıda iş insanıyla görüşme gerçekleştirdiklerini aktaran Yavuz, "Buradaki en önemli konu başkanın seçilmesi. Başkan seçildikten sonra yönetimin de oluşacağını düşünüyorum. Salonun dolu olması Sivasspor'un sahipsiz olmadığını gösteriyor" dedi.
VALİYLE GÖRÜŞÜLECEK
Kongrede herhangi bir listenin çıkmamasının ardından divan kurulu, sürecin bundan sonraki aşaması için Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile görüşme kararı aldı.
Yavuz, "Bugün bir liste çıkmasa bile biz üzerimize düşen süreci tamamlamış olacağız. Sayın Valimizle yarın görüşeceğiz ve bundan sonra onun alacağı karar doğrultusunda hareket edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Sivasspor'un kayyum sürecine gireceği yönündeki değerlendirmelere karşı çıkan Yavuz, "Kulübün yanlış noktalara götürülmesi ve kayyum gibi ifadelerle anılması doğru değil. Bugün çözülmese bile bu sorunun çok kısa sürede çözüleceğini düşünüyoruz" diye konuştu.
"BAŞKAN ADAYLARI VAR"
Yönetimde görev almak isteyen 100'ün üzerinde iş insanıyla görüştüklerini belirten Ali Yavuz, başkanlığa talip isimler bulunduğunu ancak yönetim kurulu oluşturulması konusunda sıkıntı yaşandığını söyledi.
Yavuz, "Başkan adayları var ancak yönetimi oluşturma noktasında sorunlar yaşanıyor. Bu adaylardan birinin en kısa sürede kulübün başına geçeceğine inanıyoruz" dedi.
AYRILIK İDDİALARINI YALANLADI
Rey Manaj ve bazı futbolcuların takımdan ayrıldığı yönündeki söylentilerin gerçeği yansıtmadığını belirten Yavuz, kulüpte çalışmaların devam ettiğini ifade etti.
Mali sorunlar nedeniyle bazı aksaklıkların yaşandığını kabul eden Yavuz, "Sivasspor'da hayat devam ediyor. Profesyonel ekip işinin başında ve yeni sezon hazırlıkları sürüyor" ifadelerini kullandı.
Yavuz ayrıca kulübün resmi internet sitesi dışında yayımlanan açıklamalara itibar edilmemesi çağrısında bulundu.
Kaynak: BirGün