Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.
Kategori : BURSA
Eklenme: 2026.06.27 10:53
Son Güncellenme: 2026.06.27 10:54